lørdag 24. mars 2012

Mynte te


Ble så inspirert av Siv fra Sivs sanser at jeg måtte lage myntete. Med nydelig akasiehonning og Medjooldadler som tilbehør. For det første så det godt ut, for det andre så det lekkert ut og for det tredje er det anti-cancer! Les mer om anti-cancer effekten her. Så er det opp til deg å vurdere hva du mener om akkurat det :)


Kjeksene er byttet ut med store, bløte Medjool dadler fra Sultan på Grünerløkka.



Akasiehonningen er fra Coop Änglamark som er mitt favorittmerke for tiden. Jeg er blitt ivrig Coop medlem og handler Änglamark i store kvanta en til to ganger i måneden. Freser med bilen opp på Coop Løren og handler tabletter til maskinoppvask, fullkornsrismel, rismelk, rosiner, fullkornspasta, mais, tomater på boks, olivenolje og enda litt til...... Änglamark er økologisk og alle varene jeg har listet opp er ikke dyrere enn vanlige varer på Rema. Er det dyrere, kjøper jeg det ikke.


NYT TEEN - ME LOVE

1 kommentar:

  1. NAM NAM!! :) fikk meg 3 forskjellige her forleden :) gleder meg til di blir litt større for mynte te må jeg ha hver dag!!! :)))

    SvarSlett