fredag 30. september 2011

Mini spa og "jeg vet best"!

Ettersom jeg til stadighet har mer eller mindre kjøpestopp, greier aldri å bestemme meg, hadde jeg i det minste bestemt meg for å kjøpe 3 ting til meg selv da vi var på ferie i Frankrike i sommer. Den nydelige Nuxe oljen på sprayflaske som jeg bruker som parfyme, en typisk fransk strandveske av strå som man finner på alle markeder og ikke minst Alepposåpe som jeg er så hekta på.

Ikke bare er denne såpen god, har desinfiserende effekt og er fuktiggivende, jeg synes den er så flott også! Grov og rustikk. Jeg skrubber inn hele kroppen med en vott, helst minst en gang i uken. Så du kan si det slik at jeg har mini spa en gang i uken. Husmorspa kan man kalle det eller hurtigspa om du vil. Trenger egentlig mye mer spa når jeg begynner å tygge på det!!!


Når temaet er mini spa, må jeg nevne at jeg for noen dager tok meg en etterlengtet ansiktsskrubb med sitron, sukker og olje og jeg ble minnet på hvor fantastisk denne skrubben er! Huden føles aldeles nydelig etterpå, hendene likeså, mye bedre enn med en hvilken som helst skrubb på tube til en altfor høy pris Anbefales!

I morgen skal jeg på "Du vet best" kurs til Tone hos Llivsstrategi, jeg gleder meg masse! Les mer om det her.

Fin helg til alle damer der ute, håper dere får tid til litt mini spa :)  

1 kommentar:

  1. Takk for oppskriften på naturlig skrubb ! Den var nydelig :D

    SvarSlett