søndag 4. september 2011

Kokosmilkshake

Når man blir godtesjuk (som vi sier i ålesund), er bananer utrolige gode å ha. 


Denne milkshaken er supergod og man får følelsen av å drikke melk....
2 frosne bananer (i skiver)
1 dl rå cashewnøtter
1 dl kokosmasse
kokosmelk til det dekker ingrediensene
noen dråper vanilje stevia 
1/2 til 1 ts vaniljepulver fra Sana Bona

Kjør i mikser og pynt med mynte. Lille Tarzan elsker det! Om barnet ditt ikke kan drikke melk og du synes det er kjedelig at han ikke skal få nyte den kremete konsistensen av vaniljeis - da er dette tingen!


Bon appetit!

4 kommentarer:

  1. Sv: Så bra at du blir inspirert! Jeg bruker Photoshop for både redigering og å sette sammen collager til bloggen :)

    SvarSlett
  2. Jeg må ha photoshop.....!!
    Takk for kommentar Elri, det er lørdags kveld og jeg har nettopp slurpet i meg en kokosmilkshake. Den er virkelig supergod!

    SvarSlett
  3. Yum! Denne har jeg lagt på listen "skal lage snart" ;)

    SvarSlett