tirsdag 30. august 2011

Lystblogger

Jeg har havnet i den klassiske tidsklemma. Det er så utrolig mye jeg har lyst til å gjøre, men her må det prioriteres stramt. Når jeg startet å jobbe i midten av august etter mammapermisjon, tenkte jeg at jeg kom til å bli en helgeblogger. Men ikke en gang det har jeg fått tid til! Så jeg har funnet ut at jeg vil bli en lystblogger :) Når lysten til å være kreativ ruller over meg og familien får nyte det i form av deilige retter, da skal jeg blogge. 


Her er et resultat av siste anfall av kreativitet. Inspirert av den nydelige boken til Renée Voltaire, Salig Blanding. Hun lager sin pannacotta av ananas og lime, jeg lager min med mango og lime.

1 hel mango
1 dl cashew nøtter, naturell
saft fra 2 lime (jeg synes kanskje det holder med 1 lime...
og så tar jeg med skallet også) 
2 ss kokosolje
1 ss honning
mynte til pynt

Bruk stavmikser og bland alt til du har en jevn krem. Avkjøl i kjøleskapet.
 Bon appetit!

3 kommentarer:

  1. Herlig! Bare sunne, deilige ting, jo !!! Den skal jeg prøve :D

    SvarSlett
  2. Håper at du har fått mulighet til å prøve den:)))

    SvarSlett
  3. Nam! Ser uber godt ut,frister å lage noe lignende :)

    SvarSlett