tirsdag 14. juni 2011

Paris is always a good idea....

.... står det skrevet på innsiden av min nye "Tea for me" tekanne.


Jeg fikk den som en "gratulerer med ny jobb - gave" av min skjønne venninne Kjersti. Finere overraskelse har jeg aldri fått! Jeg synes den er aldeles nydelig, med helt unike detaljer.


Se bare det vakre Eiffeltårnet omringet av de skjønneste og skjøreste sommerfuglene, med det uten tvil sanne utsagnet "Paris is always a good idea" skrevet i gull :=)))) Me love!



Kannen er i flere deler, teen traktes i øverste etasje og drikkes fra nederste etasje.



Jeg elsker min nye tekanne og skal love dere at her er ingen herremenn i huset som skal få kloa i den!!!


3 kommentarer:

  1. Skjønn! E vil til Paris!!!
    Biz Marinette

    SvarSlett
  2. Hørte Lenner'n ville få grøten sin filtrert gjennom den så han ikke får klumper.

    Ole trenger den sikkert til sportsdrikken sin.

    Gjem den godt!!

    SvarSlett
  3. I know Marinette! Vi drar til Syd Frankrike på søndag, så litt fransk stemning blir det på meg snart :=))))
    Kjære Adam, mennene i huset KNUSER alt de kommer borti!

    SvarSlett