onsdag 4. mai 2011

Naturlig skrubb


Denne skrubben er så nydelig at den kan spises! Holder man seg unna sukker er den rett og slett å ansees som en farlig fristelse. Og har man konstant næringssorg som de fleste sunnmøringer, er den rett og slett genial. Fordi den koster nesten ingenting!

Jeg fikk tipset av mamma som hadde fått tipset fra kompisen sin og oppskriften er såre enkel: mye sukker (jeg brukte det jeg hadde av fruktose og brunt sukker), en halv sitron og litt olje. Jeg brukte min selvkomponerte mandel - og lavendelolje.

Ta skrubben med i badet og bruk den gjerne på hele kroppen, inkludert føttene. Du vil føle deg silkemyk etterpå og så dufter det himmelsk!

PS idag gjorde jeg min 3 bestilling fra iHERB på 3 dager. Man kan ikke handle for mer enn 200 kroner, da blir det toll på varene (har jeg ihvertfall blitt fortalt!). Derfor måtte jeg bryte opp i 3 deler.
Men uansett - I LOVE iHERB! De har alt en superfood og sunnhetsfantast kan ønske seg og det til en billig penge. Det er faktisk ikke dyrt å hive seg på superfood når man har iHerb. Takk til Silje fra Siljes reise som fikk meg på tanken!

4 kommentarer:

  1. Supermat er helt genial! Vet ikke om jeg hadde spist så mye av det hadde det ikke vært for iHerb :O)

    http://kjernesunn-nordkvinne.blogspot.com/2011/05/supermat.html

    SvarSlett
  2. ..og super skrubb!! Jeg elsker lukten av sitron!!

    SvarSlett
  3. For en god idé! =)

    iHerb er genialt. =D Du trenger forresten ikke å handle på forskjellige dager for å unngå toll/MVA - du må bare dele det opp i flere ordre slik at alle kommer på under 200 kroner. :) Jeg bestiller ofte 3-4 pakker når jeg først er inne og handler, og det går helt fint. :)

    SvarSlett