mandag 30. mai 2011

J'adore du thé .......

.... men det føles mye mer ekstragavant å kjøpe en te på kaffebrenneriet enn en kaffe latte når man er ute og går. En kaffe latte er på en måte så mye mer. Da er det fint å investere i en travel mug!


Denne lekre saken er fra Bodum, men jeg synes den er hakket mer praktisk enn de som er så populære for tiden og som selges på kampanje hos for eksempel Rafens og Jernia. Denne er nemlig tett. Det er IKKE de andre. Jeg hadde den andre før (før noen faktisk stjal den fra vogna (!) og brukte å sette den i "kaffe latte" buret som henger på vogna. Men det ble så mye søl at jeg måtte drikke halve før jeg kunne sette den fra meg. Jeg kunne ikke hatt den i veska, den må bæres. Og alle vet at det siste mødre trenger er færre hender!
Når jeg begynner å jobbe igjen i august, ser jeg for meg at jeg skal slenge en smoothie og min travel mug med te i veska og hive meg på trikken til jobb! Raskt, enkelt og praktisk. Da kan jeg nemlig bruke min morgen på lille tarzan og ikke på noe som helst annet :=))) 


2 kommentarer: