lørdag 14. mai 2011

Deilig frokost.......



...... inspirert av den heeeeeelt fantastiske boken "Frokost" av Camilla Jensen. ALT er fristende! Dessuten skriver hun godt, bildene er flotte og oppskriftene akkurat hva jeg har lett etter. Jeg er helfrelst.....
Nå ønsker jeg meg den andre boken hennes om linser og bønner :=)))

I denne velsmakende, aldeles nydelige frokottoen (jeg har ikke overdrevet bruken av superlativene!) har jeg blandet quinoa, oppskåret appelsin, honningmelon, eplebiter, avokado, litt olivenolje (kan sløyfes), masse mynteblader og lettristede nøtter. 


Bon appetit!

10 kommentarer:

  1. Ser fristende ut! Jeg har også lyst på boka hennes om linser og bønner. Kan nesten ikke få nok inspirasjon på den fronten :-)

    SvarSlett
  2. Herlig blogg du har da:-))
    Må nok legge deg inn på blogglisten så jeg ikke går glipp av noe:-))
    Fortsatt fin helg fra Randi

    SvarSlett
  3. Leste en omtale om boken hennes her forleden, jeg som har kjøpestopp på bøker...Baaaaah...Så smashing ut!

    (beklager at jeg kommenterer med min gamle blogg, men finner ikke et alternativ for å taste inn navn og url....)

    SvarSlett
  4. Det som er så fint med denne boken ihvertfall er at ALT er så enkelt, ingen kompliserte oppskrifter som tar laaaaang tid som ingen har. Hun fokuserer til og med på å gjøre det enkelt ved å gi tips om hva du kan gjøre dagen før. Jeg tar det for gitt at hun har planer om enda en ny bok og krysser fingrer og tær på at det blir en bok om MIDDAG - trenger nemlig noen veldig enkle og gode tips!

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til du skal begynne å jobbe igjen (og kanskje få litt dårligere tid...), så du kan tipse om REALISTISKE ting man kan rekke å lage!!!!! I mellomtiden kan jeg bare DRØMME meg bort i bildene og gå tilbake til havregryn og vann! Du er kjempeflink Elin! klem klem

    SvarSlett
  6. Spennende :) Ser veldig godt ut, kanskje jeg skal sjekke ut den boka ;)

    SvarSlett
  7. Det her er jo superrealistisk! Det er jo nettopp det jeg skriver - det er kjemperaskt gjort :=))))

    SvarSlett
  8. Men enig - det tar jo litt lenger tid enn havregryn og vann da....!

    SvarSlett