onsdag 13. april 2011

Spirulina, chlorella, hvetegress, byggress, goji og acai - alt i ett!



Jeg har gått og drømt om å kjøpe meg alle disse næringsstoffene, men synes de er altfor dyre! Men her forleden var jeg i den fantastiske butikken "Røtter" på St Hans Haugen og ble anbefalt av den hyggelige og tilsynelatende svært kompetente herren som jobber der å bruke Greens Superfood fra Amazing Grass. Jeg synes egentlig det høres for godt til å være sant, men produktet skal visst være toppers. Så nå er min smoothie endelig optimal!




2 kommentarer:

  1. Bestilte en slik fra røtter,den er kjempegod :)

    SvarSlett
  2. Jeg ble så lettet når jeg fant denne..!! Om den virkelig er så bra som det sies, er det jo både en billig og fantastisk lettvint investering i helsen :=)) Er så lei av å ha en hel drøss med stasj som skal i smoothien hver morgen.

    SvarSlett