tirsdag 22. mars 2011

Inspirerende bøker


Jeg henter mye inspirasjon fra bøker. Disse 3 bøkene ligger alltid fremme og jeg leser i de hele tiden. Alle 3 deler ideen om at alt man putter i munnen kan brukes til helbredelse. Her er ikke animalske proteiner eller fett poppis. Slik har jeg lyst til å leve og hadde det ikke vært for at det føles så kronglete, ville jeg nok vært veganer for lenge siden!

Litt om bøkene:
Supermat er boken om matvarer som inneholder ren, høykonsentrert næring. Forfatterne av boken, og spesialister med dem, mener at om du inkluderer supermat i kostholdet, vil du oppleve at du får større overskudd, mer energi og bedre helse.

Mat mot kreft er boken av to anerkjente leger som mener at du med få og enkle grep kan leve langt sunnere, samtidig som du forebygger kreft. Et variert kosthold, rikt på frukt og grønnsaker, sammen med kontroll av kaloriinntaket slik at du unngår overvekt, er en enkel og effektiv måte å redusere risikoen for å bli rammet av kreft betraktelig. I denne boken får du vite hvordan du skal gå frem på en lettfattelig måte.

Salig blanding er først og fremst en nydelig bok!!! Og så er det boken om raw food, supermat og grønne retter på Renée Voltaire sitt vis. Anbefales på det varmeste. Dessuten har jeg lyst til å dra til sverige for å shoppe alle hennes fantastisk sunne og vakre produkter. De er hakket for dyre her i Norge..... Selv om noen få kan man da alltids unne seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar