tirsdag 29. mars 2011

Fikk så lyst på snickers...

.... og denne er heldigvis så sunn at den kan spises til frokost!


Jeg bruker samme oppskrift som på kokoskuler. Men istedet for å rulle de i kokos, ruller jeg de i grovhakkede, salte peanøtter. Jeg elsker kombinasjonen salt/søtt!


Jeg tar ofte med meg kulene når jeg er på tur og ønsker ekstra energi. De er supre å ha når man ønsker noe søtt til kaffen eller teen når man er på besøk eller på kafe og helst vil unngå å spise fristende kaker og muffins og boller og gud vet hva. Det hender jeg tar med meg en boks kuler som vertinnegave når jeg skal på middagsselskap, da slipper jeg å takke nei til alt av søtt som blir servert etter middagen.

 De smaker fabelaktig med en kopp rooibos te, nettopp det jeg skal kose meg med akkurat !


Godt å vite: peanøtter er like proppfulle av antioksidanter som jordbær :=)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar